Vpišite svoj e-naslov, na katerega vam bomo poslali izbran brezplačen priročnik.

Vizija podjetja

Strateška usmeritev podjetja Stanart

Ime podjetja Stanart je na podlagi 19. člena Zakona o javni rabi slovenščine (Uradni list RS, št. 86/04), ki določa, da je ime podjetja lahko tudi izmišljena beseda, izmišljeno oz. sestavljeno ime.

Sestavljeno je iz korena STAN in besede ART.
stán -a in -ú m (ȃ) 1. pastirska koča 2. star. dom, stanovanje
art umetnost. Stvaritve lepih del.

Torej ime podjetja Stanart pomeni:
Umetnost bivanja.

 

Osebnost podjetja

Osebnost podjetja je direktorica in idejni vodja-Gordana Piljić. Svojo energijo in osebnostne značilnosti prenaša na delovanje podjetja!

Značilnosti znamke Stanart:

  • prijaznost,
  • strokovnost,
  • srčnost,
  • dinamičnost,
  • fleksibilnost
  • in zanesljivost.

Vrednote podjetja

  • usmerjenost k strankam, je vodilo našega delovanja
  • poštenost v odnosu do vse deležnikov- (strokovno) znanje, ki ga nenehno nadgrajujemo
  • odličnost v delovanju, ki je gibalo razvoja podjetja
  • učinkovitost pri izvajanju vseh svojih storitev
  • družbena odgovornost

Poslanstvo podjetja

Naše poslanstvo je zanesljivo, hitro in učinkovito posredovati pri nakupu nepremičnin in pri tem čim bolj olajšati skrbi tako kupcu kot prodajalcu. Trudimo se vsaki potencialni stranki zagotoviti prijetno bivališče, počitniški vikend ali poslovni prostor.

Vizija podjetja

Želimo postati eden vodilnih posrednikov pri nepremičninskih poslih v jugovzhodni Sloveniji. Želimo uspešno poslovati tudi na področju Osrednje Slovenije. Svoj obseg delovanja želimo razširiti tudi na storitve notranjega opremljanja in obnovitvenih del.