KAKO SE IZOGNITI TEMU, DA PSIHOLOŠKO RAZVREDNOTITE NEPREMIČNINO PRI PRODAJI?
NEPRAVILNA UPORABA CCA OZNAKE
Ko prodajalec prvič prodaja nepremičnino se mu zdi ta cca oznaka zanimiva. V bistvu jo je treba res pozorno uporabljati v oglasih. V nasprotnem lahko psihološko razvrednoti nepremičnino. Če cca oznako postavite zraven nepremičnine, kjer nižanje ni potrebno, ker je na trgu v danem trenutku veliko interesentov iz te ciljne skupine, z oznako cca sporočate: "Ne poznam prave vrednosti svoje nepremičnine, nisem prepričan v postavljeno ceno". In takrat ima v rokah moč kupec.
NE VERJAMEM V SVOJO NEPREMIČNINO, UPAM PA DA BOSTE VI
Imela sem ogled že z lastnikom zelo lepega stanovanja, z odlično lokacijo, lično opremljenega in z dušo. Ampak lastnik je bil skromen gospod, ki je ob vsaki pohvali rekel: "Joj, pa sej ni nič takega. To sem jaz V Ikeji kupil!". "Sej ni nič posebnega, to sem prebarval star predalnik" "Sej ni nič posebnega" Je dobilo oznako vse, kar so potencialni kupci označili kot lepo. In na koncu ogledov so vsi prevzeli mnenje, da stanovanje res ni nič posebnega. Čeprav je bilo dejansko lepo in izredno prijetno.
SEM PRETIRANO PRIJAZEN IN USTREŽLJIV
Sem pretirano prijazen in ustrežljiv prodajalec, zunaj dežuje, potencialni kupci me vprašajo, če se sezujejo in jaz ves vesel rečem: Ni treeeeba! Kar naprej! :) NAPAKA!!!! S pretirano prijaznostjo in ustrežljivostjo sporočate dvoje: 1. da prodajate pod vsako ceno in 2. da ne spoštujete svoje lastnine! In tu ste spet na udaru za nižanje cene do onemoglosti.
ZA VSE NAJDEM IZGOVOR
Ko preveč govoriš in za vsako pomanjkljivost najdeš izgovor, ljudje dobijo občutek, da lažeš. Ko dobijo občutek, da lažeš in prekrivaš, jih kot kupce nikoli več ne pridobiš nazaj! Tudi, če lastniki preveč hvalijo nepremičnino ima to prej kontra učinek. Ko agentje po takih ogledih vprašamo: Kako vam je bilo všeč? Stranke rečejo, da jim ni bilo všeč. Ko vprašamo, Zakaj.? Ne vedo zakaj! Ko ljudje ne vedo zakaj jim nekaj ni všeč...GRE ZA ČLOVEŠKI FAKTOR!
SLABO GOVORIM ČEZ SOSEDE
Tudi to ima zelo slab učinek. Kregal sem se s tistimi, pa s tistimi. Pa tisti mi je nagajal.... To nikoli, ampak res nikoli ni dobro. V prvi vrsti zato, ker obstaja možnost da je vse res...in da se dejansko seliš v grozno sosesko. V drugi vrsti zato, ker če ni vse res, se selim v stanovanje z negativno karmo. Kar tudi nihče noče.
SEM AROGANTEN PRODAJALEC
Taki prodajalci, po navadi ne prodajo svojih super duper, veliko precenjenih stanovanj. Ne prodajo jih. Niti po tržni ceni ne. Nihče ti ne bo dal denarja in ti ob tem dovolil, da podcenjevalno obravnavaš!
To je na kratko to. Noben ekstremno obnašanje prodajalca nima dobrega učinka na prodajo nepremičnine. Najbolje je biti odprt, radoveden, vprašati, če te kdo kaj vpraša, samozavestno stati za svojo nepremičnino in se realno zavedati + in -. Tako prednosti, pa slabosti ima čisto vsaka nepremičnina. In nekaj kar je za nekoga + je za nekoga - in obratno. Vaša nepremičnina zgolj čaka svojega novega lastnika. In ko se to prava nepremičnina in pravi kupec poklopi je vse ostalo nepomembno. Pri nepremičninah je tako, če en kupec gre...je že tako...ni bilo sojeno. Ker ko je nepremičnina čisto zares za določenega kupca...univerzum zloži kockice na pravo mesto in vsi čutijo, da je to to. Vsi, ki so zase kupili pravo nepremičnino vam bodo povedali: KAR SAMO SE JE ZLOŽILO, tako kot se mora! Vedno je na koncu tako kot bi moralo biti, za vse vključene.
V kolikor potrebujete pomoč pri prodaji nepremičnine smo vam z veseljem na voljo. Pokličite: 040 620 631.
AVTOR: Maja Piljić